värsta 3½ timmarna på väldigt länge

blev väckt åtta i morse, ÅTTA! på en lördag också. great. skulle som sagt ha körkorts saken idag och jag tänkte att jag säkert inte kännde någon där så jag fick med äckligt hår och mjukisar. när jag går ut ur bilen ser jag en fejja jag känner igen, inser snabbt att det var patrik. haha, vad är oddsen. iuförsej så spelar det ingen roll om han såg mig sådär "fräsch" men whatever. måste vart en jävla syn. vi fick sitta i tre och en halv timme och lyssna på en kille som snackade om bilar, vart man skulle kolla, skyltar, att man inte ska köra när man druckit etc. mycket okul. speciellt när man satt på obekväma stolar, det var kallt i lokalen och han drog ut på tiden. ogillar. menmen, nu ska jag inte klaga allt för mycket.

jag funderar på om jag ska försöka sova en timme eller nått sånt, för vid fyra ska jag dra mig in mot staden med miss grudd. kan bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0