you'r nasty

hej!
igår: hemma hos alexandra var det mysigt. vi spelade monopol, åt cocosbollar, kollade på tv och snackade skit. sen följde hon mig til tåget och på vägen mötte vi några oväntade människor.

idag: väckarklockan var ställt på tio eftersom att jag, sophia, emma och sara skulle till nått museeum för att göra några uppgifter. först vart det mat och sen en låång promenad åt fel håll, kul. men sen kom vi till rätt bro och rätt museeum, det förvånade mig att det faktist var kul. alltså det var massa häftiga tavlor och uppstoppade får och lite grejer. sen så sa vi hejhej till sara som inte orkade vara kvar i stan. vi besökte några olika butiker och jag köpte två urtjusiga och mysiga koftor inne på zara och sen lite saker to my nails. är nöjd! sen så försökte jag övertala sophia att köpa en snygg jacka inne på h&m men emma förstörde det med sina dumma kommentarer. suck. sen så bar det av hemmåt med två stycken gratis daimchoklad kakor. nu ska jag ringa den där elin för det ryktades om att vi skulle leka duktigt. vad vi ska göra är ännu oklart men det kommer nog bli kul, greys ska vi se i alla fall. det är ett måste.

meeen, hejdåhejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0