taggad till tusen!... försöker i alla fall

just nu sitter jag och pluggar in wombats musiktexter. det är så att jag och min vän erik ska på dom i morgon och han kan alla utantill. känns bra. han kommer stå där och sjunga halsen av sig medans jag bara sjunger med på några få låtar, några få rader. men whatever det kommer bli grymt kul ändå! gillaråååm.

det ryktas om att en viss vendela ska bostätta sig här i mitt lilla hus nästa vecka. jag askade alexandra too men hon verkar faktist inte lika taggad.. hm, får se hur det blir. kanske slutar med att flera stycken lever här. skulle vara lustigt. ett annat rykte är att det blir pyjamasparty på fredag. en viss v har självklart kommit på den idéen, who els? är inte ensam hemma då så vi får se hur det blir med den saken.

nåväl, nu är det back to music. kyssen


Kommentarer
Postat av: hej hej ven!

inflyttningsfest@ ditt place på måndag

två gäster du och jag hehehe

2008-10-08 @ 20:26:44
Postat av: sofia

ser fram emot det, hihihi

2008-10-08 @ 20:41:06
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0