sov med elins pappas morgonrock så löser sig allt

elin vart inte av, vi valde att åka in till stan i morgon istället för att leta grejer som man ska ha på sig på lördag. kan bli kul. kommer bli kul. har förövrigt nu suttit i tio minuter och kollar på en video om min nya mobil, okej den är inte min än men den kommer bli min. om jag får bestämma. pappa verkar lite emot det eftersom den kostar lite mycket men ändå, jag ska ha den. han har ingen talan om saken. typ.

idag har jag inte gjort någonting alls sen jag kom hem ifrån stan. bara pratat lite med vendela och miranda i telefon. helt sjukt, ringer först till miranda i brist på annat. fröst säger jag nått konstigt med en skum röst, självklart hör hon inte vem det är så hon börjar skratta och säger "haha jag har verkligen inte tid med det här" sen så säger jag att det är jag och så lägger vi på med överrenskommelsen att hon ska ringa om en kvart. uttråkad som jag är så ringer jag vendela i mora. vi pratade om lite allt möjligt, dels om lördag. HJÄLP MIG, VET INTE VAD JAG SKA KLÄ UT MIG TILL! sen så sa vi hejdåhejdå. och sen efter ett tag ringer miss park mig och där hände samma sak, pratade mycket skit och om lördagen. kommer bli grymt kul kan jag tänka mig, tagga!

hur som helst så ska hon kanske joina oss in till staden i morgon :) just nu känner jag mig lite äckligt trött faktist, vet inte varför. ska hålla mig vaken sålänge det går, men sen är det "stor slaggen som gäller". nåväl, hare bra mjauisar. kyss kysss kyss mey.

Kommentarer
Postat av: miranda

mjaaaauuu på dig batman!

dags att gå och slagga i fader dahlens morgonrock tro? TAGGAD SOM FAN INFÖR LÖRDAG

2008-10-30 @ 00:51:25
URL: http://mouthwash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0