skalling hit och dit

åkte hem till emma vid six taiden, där skulle vi baka till sista dagen på våran braiga förskola.. *snyft* kommer sakna alla söta kiddon :( nåväl, tillbaks till emmabesöker. vi bakade kladdkaka med mintkrokant på toppen, mumma! eller inte för att vi smakade men............ hehe. vi tog lite roliga biler, jag vart skallad av henne, attacker av bob, lite deep tv tittande, häftiga/dunder coola/tuffa dans mooves och sen övningskörning hem. alltså emma körde. satt satt där bak och var livrädd för att inte komma hem levande. vilket jag gjorde, alltså kom hem levande. wiwo.

hm, gillar att vendela och elin har kommit på den dumma idéen med att försöka döda en människa i morgon med att sätta en sopsäck över henne. bad idea! jag är emot det men dom trilskas om det så.. menmen upp till dom om dom vill vara mördare. nu ska jag sova så tack och hej för mig. ses i vallentuna gymnasium i morgon klockan nio, kyss mey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0