rubrik

gårdagen spenderades med vendela, alexandra, erik och mirandoo. vi chillade lite hemma hos far min, kan det hända att vi busringde? hur som helst så var det trevligt. vart ett och annat  vändtia spel också som v loosade på.

just nu sitter jag och kollar på när sebbe spelar guitar hero, spelade också för ett tag sen och jag är riktigt jävla awesome! senare idag ska jag och emma åka till naturhistoriska för att göra några uppgifter som vi missat. kul. sen så ska jag försöka fixa en lite thing, tihi. sen så ikväll ska jag hänga på erik till johannes som nyligen fyllt år. hört att det är en jävla bit att gå så vi får se hur det går. nåväl, måste hoppa in i duschen nu. hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0