avundsjuka

gillar att min syster är ute på ett as roligt äventyr i varma länder medans jag sitter hemma med våran bror som har lite lätt damp i regn och äckel väder.
här är länder hon ska besöka under hennes fantastiska halvår..
  •  thailand (vietnam, bali)
  • australien
  • nya zeeland
  • argentina
  • brazilien
  • miami

  • Kommentarer
    Postat av: Anna

    knäpp, skriv inte miami på länder det är förhelvet inget land! HAHA, men jag är väldigt väldigt avensjuk på din syster

    2008-10-12 @ 17:25:51
    URL: http://annaademyr.blogg.se/
    Postat av: blivande rumshomie

    ja du sofia du har alltid varit lite sisådär med länder "Va det finns väl inget som heter Zimbawe?" du sa ngt mer roligt igår hahna men jag minns inte men kysss

    2008-10-12 @ 20:14:32
    Postat av: sofia

    men sluta nu, man kan ha lite fel ibland vaaa (a)



    vendela.. du sa en del dumma saker i går också om jag vill minnas rätt. hm kyss påminner mig om nått också, tycker du inte?

    2008-10-12 @ 21:26:44
    URL: http://sofjo.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0