min död: elin dahlen

för en stunde sen försvann miranda och elin med tåget. denna kväll har varit.. speciell. väldigt speciell. faktist så speciell att den inte riktigt går att förklara med ord lika speciell som den var. eller va, vad svamlar jag om? vi kan säga såhär.. elin dahlen. då borde ni fatta. hon kanske ser söt och oskyldig ut på utsidan, men is pure evil på insidan. det uppstod många roliga/skumma/totally sjuka kommentarer från allas sida men jag kommer dock inte ihåg någon. eller jo! vi satt och kollade på the eye, jag undrar hur hon kan välja så snygga kläder fastän hon är blind. mycket bra fråga om man frågar mig. elin svarar då att det är hon själv som väljer dom, hon gillar att knäppa saker (hon menar på koftor) och sen att hon är fingerfärdig. wtf? elin dahlen alltså.. no words to describe that person :) bröt två naglar btw, inte kul. sen så vart det lite "im-a-freak-and-im-jagar-elin-och-grymtar-läskigt" sak, vilket var kul. till en början.

hur som helst så verkar det som om det kommer bli pretty trevligt i morgon och på lördag. fast vad som händer efter nova saken är fortfarande unknown, men jag ser fram emot det asssss mycket. kyss duktigt nu.

Kommentarer
Postat av: miranda

he-he-he

2008-10-31 @ 13:57:02
URL: http://mouthwash.blogg.se/
Postat av: elin

jag är din livsglädje,

ps. nej det var inte kul när du jagade mig. det var sjukt läskigt, jag höll på att börja gråta!

2008-11-01 @ 02:01:27
Postat av: sofia

hahahaaaaa, gillade det rejält!

"nej lägg av, jag kommer börja gråta. seriöst" -elin dahlen

2008-11-01 @ 10:59:44
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0