lökigt

the wombats igår var bland det roligaste och äckligaste jag gjort. äckligt pga alla svettiga apor runt om mig. ps. vi stog nästan längst framme. erik rockade på som vanligt medans jag sa till honom att jag skippade svettgruppen för en mer behaglig plats vid ett fönster. ps2. dom uppträdde på debaser så det är inget stort utrymme. fick ta med mig hans vrål svettiga kofta. usch. det första jag gjorde när jag kom där ifrån var att andas frisk doft, den andra grejen jag gjorde var att gå och köpa ett glas cola light. MUMMA! efter dom var klara att löka av sig på scenen så kom svetterik där helt "nyduschad" med två vänner. så sött. nåväl, han var svettig och jag var kär i en nörd en bit ifrån mig. var ganska slut påväg hem så det första jag gjorde var att gå och lägga mig när jag klev innanför dörren.

men nu är det slut pratat om det. planerna ändrades för vad jag som skulle ske ikväll. ingen miranda, istället blir det en hederlig hemmakväll med pizza. skönt. i morgon ska jag upp pisstidigt pga jävla körkorts skit. aldrig nogon vila. suck. sen så lackar jag sönder när mamma säger att vi ska till mormor och morfar på söndag. vi ska äta där vid typ fem, and guess what?! dh börjar fyra och jag ska tamefan se det! offrade det i tisdags och tänker inte göra om det! sen så är det också gossip girl vid sju som jag absolutfanheller inte ska missa, då kommer en viss tjej vara väldigt otrevlig den kvällen. nej, jag gav mamma ett dilemma. antingen bänkar jag mig framför tv:n där och är osocial eller så stannar jag hemma. jag vet att hon så gärna vill ha med mig så hon kommer se till att jag gör det där. morr. i tillstånd till att döda. men jaaa jag är en tvnörd, men ska det vara så ska det vara!

hm, pizzan är här. måste gå och tänka på annat. kyss!

Kommentarer
Postat av: erik

men, vilken nörd blev du kär i igår? :O

2008-10-10 @ 19:06:45
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: erik

kul att du följde med var det i alla fall :D

2008-10-10 @ 19:07:24
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: sofia

en som var klok nog att inte gå in i svettgruppen :)

mjaaa, det var kul att få följa med!

2008-10-10 @ 19:36:10
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0