lillkickan, wtf?

kom hem för typ en halvtimme sen. min granne kör upp på deras avfart när jag försöker fibbla upp nycklarna ur väskan. dom kliver ur bilen och då säger mannen "haha, lillkickan sa vi i bilen. ni är så lika" "haha, det har jag inte hört förut" svarade jag." vad är det här om nu då? lillsara, lillkickan och snart kommer väl lillsebbe också. han jag är minst lik in the family. nåväl, allt är möjligt.

hm, läste nyss vallentuna steget.. det var en fråga; vad är viktigast i livet för dig? sen så hade dom frågat några ungdomar i vallentuna, en av dom var saffie. vill ni veta hennes svar? "familjen är väl viktigast och vänner.. och mat! jag älskar mat!" sometings never changes :)

ps. längtar tills i morgon. MIRANDA!

Kommentarer
Postat av: miranda

hm. heheheheh

2008-10-23 @ 22:22:45
URL: http://mouthwash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0