it's a baking day today

godmorgon!
eller jag vaknade vid tio men för en del är det godmorgon time. idag ska jag och emma baka som fan, vi ska baka goda chokladbollar. och i dom ska man ha oboy i, återstår att se om det blir gott. sen vid fem tiden så ska vi åka hem till alexandra och äta dom. mumma!

vet ni nått som är gott? mariekex, smör och ost. det var år sen jag åt det sist och beslöt mig därför för att testa det idag, mumms säger jag bara. fan va gott det är! till nått helt annat.. emma axh äter lunch nu, klockan tolv. hon och hennes rutiner alltså.. komiskt att jag och alexandra snackade om det en kvart tidigare det här kom:

Emma säger:

lunchtime

Emma säger:

hej då

Emma säger:

hadet så bra

sofia sandahl ﺕ säger:

haha

Emma säger:

kissa inte på dig

sofia sandahl ﺕ säger:

LUNCH NU?

Emma säger:

tänk inte på apor

sofia sandahl ﺕ säger:

crazy person

Emma säger:

klockan är ju 12

Emma säger:

jag vaknade typ 9 och åt en macka

sofia sandahl ﺕ säger:

hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0