i'll never told you how i really feel

då var man femhundra kronor rikare, gillas. dom hade köpt katt för typ två veckor sen så den var endast en little baby = med att jag fick ta min astmaspray hela tre gånger. tror man ska ta högst två gånger om dagen men whatever, vill inte dö. ikväll vet jag faktist inte vad jag ska hitta på, skulle behöva sola men är dock ganska trött efter att ha gått upp sju i morse. köpte två tidningar, sitter och dunkar katy perry och those dancing days och sen så förhoppningsvis är det nått bra på tv, hoppas. då är ju kvällen kanske räddad ändå? sitter förövrigt och chattar loss med vendelas lillebror. haha. oh, miss you redan vengru..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0