hejhej bloggen

igår vart det film för hela slanten. mötte upp en alexandra i centrum, fick tillbaks min bike. wiwo! sen så mötte vi upp alexander, martin och emma. vi hyrde fyra filmer: sweeney todd, the dark, unrest och svensexan två. dom var mycket praa, eller aa.. dom var okej. käkade lite godis och sen skulle martin bra sig mot tåget. vid två tiden gjorde jag lite mat åt mina hungriga små barn, köttbullar och makaroner. sen så fick vi lite besök av daggen, ett mjölkpaket och pernilla. och sen när dom dragit så var det dags att gå upp och fixa sängarna. eller alltså vart alla skulle sova och grejer. det slutade med att alla dom tre slocknade i saras säng. lite trångt kanske men det brydde jag mig inte om, sov så skönt i min säng.

.. fram tills dom kom och väckte mig klockan NIO(!) med att kasta sig på mig med täcken. why? totally sick. dom gick åter igen in till saras rum så jag slocknade om en timme tills alexandra kom in och frågar om strumpor. ahh love you. sen vart det frulle och sen åkte dom hem. eller emma var kvar med mig och kollade klart på filmerna eftersom att några laggade lite efter halva. nåväl, idag ska jag bara ta det äckligt lungt framför tv:n. kan bli skönt. funderar på att åka hem till emma och klippa mig också. men det återstår att se. kyss mey

Kommentarer
Postat av: erik

sofia, det finns värre sätt att bli väckt på. och värre tidpunkter. tro mig.

2008-10-26 @ 21:00:08
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: sofia

haha okej, jag tror dig

2008-10-26 @ 21:21:05
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0