hehehe

dagen var praaa, alltså skolan. den var helt okej, bortsett från när vi hade ett litet matte test och emma skulle sitta och pipa "hörru.. på den här, hur gör man då?", "psssst, hjälp!" och "på den hääär...." jag ville döda henne. det slutade med att jag låtsades skriva ett tal och säga vänta jättelänge för att hon skulle fatta att jag inte vill prata med henne! heh.. men det gick  bra, fick g på det även fast hon störde mig exakt hela tiden. nåväl, efter skolan följde jag med emma till (täby)centrum för att hon skulle sätta in pengar på nån gubbes konto för att hon skulle få sina uggs. åh jag vill också ha. 1050 är i alla fall mindre än 1300 så varför inte slå till? kanske får med pappa och mamma på idéen, alltså att dom hjälper till med betalningen. om jag har tur alltså. hm, först är det dags för en ny digikamera så uggsen får vänta en stund till.

om ett tag kommer förhoppningsvis mor min och hämtar mig för att jag sedan ska åka home to alexandra, vi ska solalola. kommer bli skönt och jag behöver det really much! blekfis nummer ett. men det gillas. sen får vi se vad vi tar oss till :) kyssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0