happy före-födelsedag!

idag firade vi denna tös före-födelsedag. mycket trevligt måste jag medge. hände ju en del saker in the täby, hehe.
vi som firade tjejen var malin, elin, jenny, vendela och moi. hon uppskattade nog oss mest när idominen åkte på, "nu drar vi till sbn tjejer!" åhfyfan.. nåväl, vi (minus malin och elin) tog en tripp till stan i hopp om att hitta nått mysigt café som vi skulle fika duktigt och sofistikerat på istället vart det mcds med en dräglande lilabyxad fullgubbe som miranda tände lite på. usch på oss. OCH DIG MIRANDA! mest usch på dig, you dirty little women. sen drog vi oss hemmåt, eller i alla fall till centrum där vi mötte två "tjejer" och en hippie. hörde ett litet roligt skratt, fick se jenny och vendela dra några häftiga dansbands moves mitt på tunatorg och en titt på en mycket söt kille.
= bra dag. tack! haha tack för att du fyller år miranda.


för fler bilder, gå in på wendelaa
ps ett. även fast inte jag är med på några bilder så var jag med. lovar.
ps två. om en timme är du sexton din lilla plutt : )

Kommentarer
Postat av: miranda

hhihihihi :)

VADÅ SOM JAG TÄNDE PÅ? xD

<33333

2008-10-25 @ 00:34:10
URL: http://mouthwash.blogg.se/
Postat av: sofia

ja? du gjorde ju det, sexig blick hit och dit. meow!

<333333 hehehhehe

2008-10-25 @ 00:37:13
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: mirandaa

hehehehehe ookeeej då

<3333

2008-10-25 @ 00:44:26
URL: http://mouthwash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0