en oväntad kyss

gick ej till praktiken idag pga magvärk. rätt kul, hade gjort iordning mig och allt och då slår den till. trodde jag skulle spy alot men som tur var så hade jag fel. mötte upp miranda vid bällsta och sedan vendela och jenny på tåget, ingenting skulle stoppa mig från att se birds & words spela. som vanligt så slutade det på donken.. attans. jag var lite emot det men kunde inte häjda mig när jag väl var inne. vi tog oss en tripp till medis i hopp om att hitta 44'an. frågade om vägen en eller två gånger innan vi hittade ett litet ställe som hade en hårig papperskorg bredvid sig. charming. vi vågade inte gå in av två anleningar:

#1. vi var två timmar förtidiga.
#2. det var bara massa punkare där inne.

vi löste det genom att ta oss en runda runt på stan i hopp om en ica eller liknande där man kunde köpa dricka + kanske godis. vi tog en buss typ femhundra meter. nödvändigt. köpte vårt godis och gick och satte oss och kollade på några som spelade fotboll. det uppskattades. några tjejer ville inte gå där ifrån men plikten kallar och det var dags att bege sig till kaffet. påvägen stötte vi på några väldigt snuskiga män. en utbrister "har ni tappat nått?" och pekar på en blöt pölen en bit efter oss, nej säger vi och går vidare. det är då han säger "får man en puss sen eller?" jenny vänder sig om och pekar fuck you. det gillas. gubben var typ 40 +. uschuschusch. men hur som helst så var birds & words var faktist oväntat bra. hade förväntat mig att dom skulle suga. heh..

nåväl. när dom är klara så kommer en gammal klasskompis marcus och hans band upp och ska sjunga några songs. jenny blir helt jävla förälskad i honom och bara måste va han. hon försöker ragga upp hans nummer och lyckas. i slutet av kvällen ger vi henne en deal som hon bara inte kan missa. en kyss - två ciggpaket. hon står nervöst utanför och väntar på att han ska komma. tillslut ser jag honom längst ner i trappan och blir alldeles till mig av förväntan.. han kommer ut och jenny säger "hörru vänta lite.." SMACK! hahahaha jag höll seriöst på att dö! det roligaste på sååå länge. the bitchslapper's drog mot tunnelbanan på nya äventyrhem. erik du kommer ångra att du inte trodde på oss.. hm måste sova nu men tjejer, jag hade det förjävla kul idag! thaaanks and goodnight.

ps. gillar att alla förutom jag krälade lite på ett ica golvet på söder på jakt efter en tappad tia.


Kommentarer
Postat av: JEN

hahahahah kyssen -08 !

2008-10-08 @ 21:58:39
URL: http://jnx.blogg.se/
Postat av: sofia

den gillar man!

2008-10-08 @ 22:13:29
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0