det här med oväntade kyssar..

hejsan. vill helst inte gå in på några detaljer från morgondagen/kvällen men det vart en ganska lång tåg/bussresa till en tatuerings butik, lite dricka med vendelas syster och hennes vänner, deeptalk, fight med en lång man, en sväng ner till gullmarsplan, ett x antal äckliga kyssar + hålla hand, ella ella sjungande och lite annat smått och gott. eller kanske inte gott.. heh. nåväl, idag ska jag hem till min mormor och morfar. tror jag har nämnt det tidigare men ingen dör av att höra det igen. efter så ska jag sova ganska duktigt och i morgon flyttar vendela in. det blir också en bitchslapper's dag i morgon, vilket man gillar.

äh nu sitter jag och pumpar oasis och hanson, en gnutta katy perry också. me likekeee. kyss mey


Kommentarer
Postat av: miranda

vart ska vi vara och när? :D

2008-10-12 @ 15:27:51
URL: http://mouthwash.blogg.se/
Postat av: sofia

hos mig i morgon ;)

2008-10-12 @ 21:38:05
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0