blivande sliten barnvakt

min dator strejkade ganska rejält för ett tag sen så det går inte att gå in på internet, så förtillfället sitter jag vid pappas sketna dator. kom på att jag måste gå och lägga mig nu också, ska upp med tuppen i morgon. alltså klockan sju, för att ta mig hela vägen till sollentuna som tar en timme typ. suck. barnvaktsofia for sure. från tio till fyra = moneymoneymoney. det gillas och barnen gillas också så jag hoppas och tror att jag överlever.

men för säkerhets skull, be för mig innan ni går och lägger er runt tolv snåret, tack. nu väntar 40 year old virgin. kyss!


ps. kommer sakna min lilla dalmas ven som ska ränna omkring i mora fram tills fredag, lova skriva till mig brevvän. love ya.


Kommentarer
Postat av: ven

naw min lilla babe spana in min blogg . .

föresten skicka ett mess med adressen

så fixar jag resten hihi

love you

2008-10-26 @ 23:09:10
Postat av: sofia

i will, räknar med ett brev också

love ya

2008-10-27 @ 17:25:23
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0