a monkey needs to dance and so do you.

ja hallå.
gårdagen var.. intressant. övertalade alexandra och emma att komma hit vilket var ruuligt. men jag lackade äckligt mycket på några som hade blivit lovade att komma in hos mig som inte ens vad bjudna på våran till börja med tjejmiddag, usch. no respect, you got no respect. jag ska väl inte gå in på detaljer men det vart lite otippade ihop parningar under kvällens gång. hehe, miranda knows what i mean. det vart också ett ex antal toalett besök med anonym kille, spillningar, snygga dansmooves, mordbrand i mitt kök pga elin (morr), ätning på min bordsduk, en gran grillades pga malin (morr), en viss person halsade allting i mitt kylskåp för att få bort kokos smaken, en toasits åkte av, en krashat ljusgrej, elin hoppade på en brandbil så hennes fot cepade, skönsång, greven på synten och oväntade kyssar. men kvällen vart lyckad tycker jag. tack så mysleeee.

somnade vid fyra tiden och vaknade igen vid nio, helt av mig själv. inte det minsta trött. pappa t kommer så snällt förbi med en pizza till oss, hehe gillar honom. sitter förövrigt och kollar på en dålig b-rulle med vendela och erik. 30 days of night, skulle nog vara ett misstag om jag säger till er att jag rekomenderar den så istället varnar jag er. se den inte. nåväl, nu ska jag tjilla vidare med dudesen minus elin som är hos tina på fika och sen erik som slaggar hårt på soffan. kyss mey. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0