20:20

jag och elin tog oss en tripp till täby i hopp om att hon skulle hitta en branhjälm. självklart var dom slut så hon köpte en bygghjälm som vi skulle spraya röd, det går inte bra. jag köpte också en mask till min battis outfit, och sen en liten liten färgexplosion som jag, hagge och brandis ska ha på lördag. kul. sen så åkte vi ner till centrum och hyrde film, köpte godis och läsk. filmerna vart the eye, rec, the brothers solomon och cloverfield. kommer bli kul. just nu sitter vi och väntar på att hagge ska rulla hit med the train.

elin sitter och tjatar om att vi ska ut och se på hennes sprayade hjälp ute på balkongen så nu är det dags för ett hejdå. kyss mey gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0