you just made my day darling

idag var jag duktig, riktigt duktig. trodde jag skulle göra som jag gjorde igår när klockan ringde men icke! jag gick ut och gick 45 minuter, stolt över mig själv. haha. gick som vanligt till midgårdsskolan och hade det roligt med "mina" små söta barn, seriöst jag kommer sakna varenda en av dom. eller okej inte varenda lite pluttmänniska men dom flesta. jag fick som tur var sluta en halv timme tidigare idag pga av att alla barnen gick hem så pass tidigt, tack. så där efter began jag mig till lindholmen just för att visa mina skills till daggen.....som inte var hemma. damn you white boy. jag ringde ett antal gånger men han svarade aldrig, tänkte även ringa till jerry (efter som han var med honom) men jag fann icke nummret så jag hoppade på tåget tillbaka. kul väldigt kul. erbjöds skjuts av ken men tackade nej. han svarade på ett sms när jag var på tåget och då bestämde vi oss för att göra ett nytt försök i morgon igen. då ska han fasiken vara hemma. har ingen större lust att åka fram och tillbaka igen.
nu orkar jag inte skriva något mer för stunden, pusshej.

stort grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0