we can work work work this out tralala (8)

har verkligen inte någon blogglust idag men jag är tvungen att skriva åtminstånde ett inlägg..
igår på dh var det såååå spännande och jag höll på att dö när lynette kom ut ifrån huset hon tog skydd i och får syn på att huset där hennes familj + en tant tog skydd är helt täckt med bilar, träd och massa annat. omfg :|
vart ska man ta skydd om det kommer hit? precis där jag bor. jag vet! hem till alexander för jag upptäckte faktist idag att dom har ett litet skyddsrum på baksidan. så om det blir en tornado eller något liknande så bär det av till honom. nu är det bestämt, säg vad du vill alexander men så blir det.

idag gick jag till min apu plats, midgårdsskolan, och jag älskar det redan efter första dagen, lyckat. åh det finns en bluttig liten söt tjej med en rosa underbar burberry jacka!... åh vad fin den är, me want! en rosa dröm for sure. hon och två andra tjejer var big fans of high school musical and i löööve it! :D låten "work this out" där ifrån har nog alla flickor gått runt och sjungit hela dagen och lika så jag, kanske lite små jobbigt för min omgivning just för att jag bara kan refrängen ^^
ska jag berätta en sak?.. i morgon börjar jag 07:15(!!!!) fysatan va jag kommer vara död :( hemskt tycker jag, någon som feels my pain? haha. ska nog, nej jag måste gå och lägga mig efter greys är slut *punkt* fast jag måste duscha först för jag kommer aldrig orka göra det i morgon. fuck.

aja nu ska jag fortsätta kolla på greys och sen duscha, kanske inte blir nått mer inlägg idag så sleep tight everybody :) pusshej.

Kommentarer
Postat av: miranda

usch va sorgligt det var på despan!

2008-05-07 @ 23:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0