vandrare

tralala, idag har jag inte gjort någonting alls! bara tagit lite bilder sådär men annars har det varit as slappt, för slappt. har haft utomordentligt tråkigt! menmen snart kommer alexandra och då ska vi ut och gå för att sen köpa nått snask. mucho tröövligt :) fast det lär ju ta ett bra tag tills hon kommer om jag känner henne rätt. säger hon att hon kommer om 10 minuter så menar hon 30, but im used to it.

jaja nu ska jag gå och ta på mig en tjockiströja and then go on the toilet. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: kakan 4 sure

sofia i feel you! jag var drabbad av samma problem men nu är jag fri sedan ca 2 år tillbaka! haha kunde inte heller svälja cp tabletter men sen en dag fick jag nog och skulle fan svälja den jävla tabletten! så jag tog en alvedon la den långt ner bakom tungan och drack och drack och drack vatten och försökte att inte tänka på att jag skulle svälja en tablett och vips så hade jag svalt den :D xD tricket är att inte tänka på tabletten ;) / mästaren

2008-05-06 @ 09:39:58
Postat av: kakan igen

hahaha oj nu skrev jag på helt fel inlägg...men vadå! det går bra det med xD

2008-05-06 @ 09:41:15
Postat av: sofia

hahaha, tack så hemskt mycket för tipset åh du heliga mästare kakan. det kluriga är ju det att jag försöker som attans men klarar det ändå inte! :O men inte ska jag ge upp, nej! den där jevla tabletten ska ner i min hals utan att vara sönderhackad!
amen

2008-05-06 @ 11:22:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0