valborg var ordet

tjolahopp! haft en trevlig valborg? jag ska berätta lite om min ..

det började med att jag åkte och mötte mikaelak, a och e nere i centrum för att köpa dinner, det tog ett ganska långt tag eftersom att ingen ville samarbeta men det funkade tillslut. det vart kotletter, potatis och sallad. mums! sen så vid 8 tiden så kom vi på att brasan tändes då och vi hade inte gjort i ordning oss alls så det blev lite stressigt men vid 9 tiden kom vi iväg ^^ väl där sög det balle, det regnade och jag kände inte igen någon utom a´s mamma och pappa.. men sen så drog vi mot tåget och då kom peppi och david, dom ville gå till brasan och kolla. NO WAY! jag, mikaelak och e stannade kvar vid epan så länge. sen så kom dom tillbaka med ett helt gäng av noerds. där var det inge kul så vi drog till lindholmen + 136 andra människor.

det visade sig nämligen att det var fest hos davids granne så alla samlades där utanför och försökte komma in typ. polisen och nattvandrare kom och föste bort alla så alla drog ner till tåget för att dra vidare. vi stannade där och hade tråkigt....... sen några utbrott senare drog jag och mikaelak ner till tåget och var påväg till självaste ekskogen, otippat värre. hennes lover var nämligen där med några av hans vänner och hade trevligt så dit drog vi. vi blev upphämtade vid stationen av två cyklar och det tog typ 5 minuter om inte mer att åka till huset. men där var det trevligt, lite smått fulla var dom men kul vare. sen så blev det av att dra till tåget vilket tog typ 20 minuter att gå! i regnet! i mina skor!.. jag frös. men men sen så åkte vi hem och på tåget fick jag ett jävligt vidrigt sms av ingen mindre än limpi, om du läser detta TA BORT. you know what i mean. men i alla fall, sen kom jag hem och kollade på snövit och somnade på en gång.

men min valborg sög, efter middagen ofc, den var mys och på morgonen vaknade jag förkyld och har en aning ont i halsen, lucky me. nu blev det jävligt mycket text att läsa, tror inte ens att någon orkar läsa det (: pusshej.


Kommentarer
Postat av: kakan

jag är megabakis och jag orkade läsa allt! ;) haha

2008-05-01 @ 14:47:21
Postat av: sofia

woho! :D haha men hallå det har typ gått en månad sen vi träffades nu, icke bra!

2008-05-01 @ 15:03:11
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0