utvik hit och dit

" när 15-åriga miley cyrus nyligen ställde upp på vågade bilder i magasinet vanity fair chockade hon en hel del människor på grund av sin låga ålder - men playboykungen hugh hefner, 82, höjde inte det minsta på ögonbrynen.
  

- stt det blir en sådan stor grej av något så oskyldigt som de där fotografierna visar hur schizofrent amerika är när det kommer till sexualitet, säger hugh till extra!

han berättar vidare att miley är välkommen att vika ut sig spritt språngande naken i playboy så snart hon fyllt 18 år. han har tidigare försökt få lindsay lohan och mary-kate och ashley olsen att ställa upp på nakenbilder för herrmagasinet, men utan framgång. huruvida miley ställer upp och låter sig plåtas återstår att se."

hm alltså jag vet inte ritkigt vad jag tycker om utvik. jag förstår ju om man är en fattig brud med stora rattar som gör det för då är det väl så att hon vill ha pengar, men att en känd person gör det förstår jag inte riktigt hur dom tänker. dom lämnar inte mycket till fantasin på män om man säget så. är det kul att veta att ungefär hela sveriges befolkning (män dvs.) har sett en naken? vad är grejen lixom? pengar, är det bara pengar som flödar runt i huvudet på en?
en sak jag kan förstå, som kanske inte har med detta att göra, är att man förstorar brösten. men det är en annan femma.

jag skulle aldrig kunna vika ut mig i alla fall, no way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0