rubrik

idag har jag vart i skolan och haft kul. jag hade även prov idag som jag klarade ganska galant om jag får säga det själv och om jag inte har helt fel. jag och anna hade prov samtidigt och det blev ju en och annan paus med tejp-i-panna-kul och annat. efter skolan mötte jag alexandra på tåget som följde med hem till mig för att sedan bli upphämtade av alexander och max för en sväng till lindo. där blev det såklart kubb, som vanligt var jag grymt bra och fick ner alla jag kastade på. nästan. inte alls. samma gäng som igår minus alexandra den sista stunden. det bar av hemmåt där vid halv nio tiden och sen dess har jag kollat på greys. bilder ifrån veckan kommer men jag orkar inte fixa det nu.

i morgon så är det resursdag på åva och då ska jag göra ett (till) äckligt prov. kul kul kul.. sen efter lunch ska jag och två till ifrån klassen åka in till stan och gå på stockholms stadsmuseum för att fråga frågor eller nått. ännu mer kul, not.

nu ska jag kolla på sverige pussas och kramas och sen sova tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0