tidsfördriv

röker du? nej
dricker du? ja det kan hända
skolkar du? ibland så händer det också
gör du din egen frukost? vanligtvis ja, men jag äter nästan aldrig frukost. en dålig vana jag har
hur lång är du? vet inte ritkigt men över 1.60 hoppas jag
hur mycket väger du? ingen komenter
har du slagit ner någon? tyvärr inte
har du pussat någon av samma kön? ja.. har inte alla det?
vilken är din favoritfärg? rosa
när grät du senast? det var nog inte allt för länge sen
vem kan du prata om allt med? alexandra
hur ofta tränar du? aldrig och det syns väl? haha
vem pussade du senast? min katt
vem kramade du senast? fanny
vad är din högsta önskan just nu? oj vart ska man börja.. flytta till stan eller utomlands. någon att hålla om. nej, någon som kan hålla om mig. ett förhållande som varar länge. kärlek
vad vill du bli när du blir stor? ehm förut var det sångare eller skådespelare men om man ska vara lite mer realistisk så.. hm.. den var svår. kanske.. nej jag vet inte
vem gillar du?
har du en bärbar dator? yes sir
är du blyg? det beror på om jag känner personen/personerna. känner jag dom inte så kan jag nog säga att jag är ganska blyg men känner jag dom så är jag det icke
vad gör du just nu? lyssnar på musik och försöker komma på nått kul att göra. tror jag ska duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0