rubrik

gossip girl igår och hujedamej va bra det är! alexandra kom över och lookade med mig också, i liket it. lite kladdikaka blidde det med, i like even more. moahaha. hittade två stycken masker i systers rum som vi hade lite kul med ^^ självklart är jag kissen och alexandra kossan.

  

idag har vart en ganska tråkig och otippad dag. det tråkiga var att vi hade en provliknande sak och det otippade var att jag hade med mig min laptop till skolan, kul. det hände faktist inte så mycket idag, det roligaste var nog när alla hade dragit hem och jag, emma och anna var kvar. "anna, vill du ha en kondom" hör man emma säga helt plötsligt och sular den på henne. den hade då anna lite mycket kul med. hon testade dels att sätta den på huvudet äckelpotta som hon är. men den gick så småning om sönder och då var det slut på det roliga, andra bilden är ett bra exempel :) emma hade fixat finfina naglar vilket jag var lite smått avunsjuk på, fast hon sumpade tumnageln ganska snabbt.

     

Kommentarer
Postat av: miranda

MÅNGA kattiga bilder på en och samma gång!

2008-05-21 @ 19:19:53
Postat av: Emma

Du kan väll iaf måla över min vackra fejja?

2008-05-21 @ 20:11:13
Postat av: Emma

Du kan väll iaf måla över min vackra fejja?

2008-05-21 @ 20:11:23
Postat av: sofia

hahah, om du det behagar. på åka-ner-för-trapp-bilden eller?

2008-05-21 @ 20:22:20
URL: http://sofjo.blogg.se
Postat av: krullanna

det är jobbigt när man verkligen försöker vara cool men fetmisslyckas!

2008-05-22 @ 09:16:06
URL: http://annaademyr.blogg.se
Postat av: Emma

Jaaaaa men exakt ja! :)

2008-05-22 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0