rädda mig någon?..

hej klockan är kvart över ett och min granne sitter ute helt naken med stånd och kollar på porr. normalt va? euw. sara sitter och solar där ute men kommer in och säger att jag ska gå ut och lyssna, neeeej. usch det är verkligen vidrigt och helt otroligt sorligt. man hör stönande röster ända in till vårt hus när man har bakdörren öppen. han satt och klagade till mamma att på valborg då hade minsann jag och mina vänner suttit ute och pratar om kukar och annat snusk, jag har då inget minne av det men wtf vi är 16-17 år medans han är ÖVER 40! snälla kan någon köpa ett hus och mig så att jag slipper denna vidriga man? du skulle vara min hjälte/hjältinna.

förstår du nu varför jag inte ville att du skulle komma hem till mig? min granne är vidrig och jag hatar honom, det är inte direkt första gången han gör någon sånt här. förra sommaren var perfekt för då slapp jag vara hemma så mycket just för att jag hade dig. det var skönt. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0