pain

god morgon! sovit gott?

jag har ett ord som snurrar runt i skallen hela tiden: ont. fan va jag har ont. i min hals och i min näsa :( eller näsan gör inte så ont men den rinner hela hela tiden, äckligt äre fast det har blivit bättre sen igår. jag kan knappt hosta för att det gör så ont in my hals. fuck. jag har inte vart sjuk på huuur länge som helst och så draddas jag nu, nu när jag ska ut på apu med barn, känns toppen.... det var nog ingen smart idé att träffa a och e igår, vi satt UTE(!) i typ en halvtimme om inte mer, bara satt och pratade. det var skönt and i love my girls men lite kallare vart det och jag var inte ritkigt bra klädd. menmen sånt får man ta. ska försöka att inte förvärra det nu bara. kanske r en bra idé att sluta sova med den kallaste värmen i rummet också, och i värsta fall så har jag haft öppet fönster också :O nu är det slut med det, men sägs det inte att man sover bättre om det är kallt? jag kanske bara har hittat på det själv?..

jaja en annan sak jag vill ta upp är att jag funnit min kärlek till kakor igen nu när jag icke käkar godis. det är inte så bra men å så gott ^^ någon annan är jag som är ett kakmonster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0