och flickorna har blommor i sitt hår

tjena tjaba hallå människor! hur har eran dag varit? min har varit helt perfekt rolig :D
visst att jag började 07:15 och att jag var tvungen att gå upp klockan sex och var ritkigt jevla, äckligt, snuskigt, vidrigt trött så att jag höll på att somna. men jag mår bra. är inte ens trött nu. how cool aint i? eller hur det nu stavas..

på skolan så var det roligt som vanligt, en ovanlighet var den att ph var där idag vilket var ruuligt (: sen efter så drog jag hem till pappa där emma gjorde mig sällskap efter en timmes ensamhet, kul. då tog vi vårt pick&pack och drog till the one and only lindholmen.. trodde jag ja. vi drog till vallentuna där vi var tvungna att hoppa av då emma skulle hämta ett papper. vi var tvungna att vänta i ungefär 45 minuter tills nästa så vi gick in på pressbyrån köpte oss lite mackor och dricka.

tips: två stycken cola light för endast 18 kronor! passa på gott folk det är ett kap.

sen så mötte jag på självaste ellinor lundgren! :O helt oväntat men ack så trevligt. sen så kom vendilicious vilket också var trövligt. väl i lindholmen drog vi direkt till alexander där vi hoppade lite mycket (en timme om inte mer), kul (kommer bilder ;D). sen tog vi en lång cykel tur också (samma sak här, kommer smaskiga bilder). sen så drog vi tillbaka till hans hus och hoppade lite med dampoo, kul. sen så drog vi till macken och köpte glass, för min del blev det en lakritspuck, jummiejummie! sen så efter att vi hängt lite coolt vid macken så bar det av till stationen. på tåget märkte jag att jag glömmt min plonka på en av daggens cyklar så alexander fick åka med sin lilla motoped och lämna den till mig på ormsta :) tack!

nej nu ska jag inte skriva mer här, i nästa inlägg kommer dom omtalade bilderna :| pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0