nonice

promenaden med alexandra var inget annat än trevlig :) vi vandrade ner till centrum och in på ica, vi var ju inte helt enade om vad vi skulle köpa så det var nog därför vi var där inne i typ 45 minuter?! herregud. jag ville ha kakor (eller nått liknande) och hon ville ha chirre och dirre (chips och dipp). vi hade ungefär en kvart på oss att bestämma oss vad vi skulle ta, affären stängde nämligen då. odh ut kom vi  med en natcho påse, salsa sås, en cola light och äppel mer. sen så begav vi oss hemmåt (med några stopp på vägen). kom hem vid sisådär halv 10 tiden tror jag.

dom senaste 45 minutrarna har jag försökt trycka ner en hackad huvudvärks tablett, det gick ju bra..... fyfan vad jag hatar att svälja tabletter, det går ju verkligen inte! min tunga puttar lixom fram den lilla saken igen, fuck.
jag testade med att svälja en hel -det gick inte.
jag testade med att hacka ner den i 4 bitar och sedan svälja en och en -det gick inte.
jag testade med att tugga på bitarna -det gick inte, jag blev illamående.
jag (mamma) testade med att hacka ner en hel på en sked med vatten -score!

fast ack så äckligt det är, och yr blev jag av den :S är det normalt? haha. nej tabletter är ingenting för mig. om jag skulle haft någon sjukdom som jag var tvungen att svälja 3554 tabletter varje dag skulle jag nog hellre dött.
jaja nu ska jag nog försöka sova lite och kolla på min underbara tv.......... kyss på dig vännen (anna gillar det ordet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0