my best friends wedding

hej.
just nu sitter jag och kollar på min bästa väns bröllop, den är hur bra som helst och handlar om julianne (julia roberts) som blir kär i sin bästa vän michael (dermot mulroney) som ska gifta sig med sin fästmö kimberly (cameron diaz). hon blev vald till att vara kimberlys brudtärna men istället för att hjälpa och stötta henne så gör allting hon kan för att försöka stoppa det så att det är hon själv som blir den lycklige. mer än så har jag inte kommit så mer kan jag inte berätta, höhö ^^ men den går på 2:an nu fast den har hållt på i ungefär en timme så jag vet inte vad det är för mening att börja kolla nu men i alla fall :)

fucking blogg.se är cp så jag kan inte lägga upp några bilder! :| menmen nu ska jag fortsätta kolla, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0