mammasofjo... nej det låter inte bra

idag var jag som vanligt på min apu plats men idag var en liiite annrolunda dag. jag fick nämligen agera lite mother till en pöjk som fått en sten kastad på sig av ett större pöjk och han behövde tröst. eller alltså jag viste inte vad jag kunde göra just för att jag inte vart där så länge så jag kunde inte direkt pussa honom på pannan och säga att allt skulle lösa sig men jag gjorde det jag kunde. haha. jaa.. sen hände det inte så mycket mer. nu ska jag göra mig i ordning för att ta tåget mot vendi, vi ska vandra. med att göra mig i ordning menar jag förstås pissa och lite smått.

torsdagar brukar suga, men denna tog en vändning. hare bra kysshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0