kan ingen annan komma på en rubrik till mig?

Idag var jag hemma ifrån skolan, mitt huvud tog minst sagt död på mig så jag hade ingen ork. jag gick upp ungefär halv tolv vilket var underbart skönt! jag låg i sängen och drog mig samtidigt som jag tänkte att jag skulle börja dagen med scrambled eggs och apelsin juice. grejen var bara den att jag inte riktigt vet hur man gör det, jag skickade ett sms till mor min (som tror att jag är i skolan, woops) och frågar om man ska ha smör i innan man steker det, för att få det låta trovärdigt sa jag att anna i min klass undrade. haha.
jag började med att knäcka äggen - det gick bra
jag hällde i så mycket vatten jag trodde att jag skulle ha - det gick bra
jag hällde i salt och peppar - det gick bra men jag tror att jag tog lite för mycket peppar
jag hällde i halva av "smeten" för att ta hälften sen - det gick inte så bra, jag hade i alldeles för mycket vatten. jag trodde inte det var möjligt, jag trodde att man kunde fixa det även fast man hade i ungefär åtta matskedar vatten i. det visade sig att jag hade fel, som vanligt. vi hade typ ingenting gott hemma så det fick bli en avokado till frukost i stället, så mättande..

jag satte mig i soffan och kollade på guld kompassen, den var faktist väldigt bra. en isbjörn fick käken urslagen och nacken avbruten. nicole kidman ser så bra ut, undrar hur hon ser ut utan all botox?.. ja det är väl i princip allt jag gjort idag, händelserikt va? jag har lust att vara med alexandra och emma idag, men jag måste nästan plugga tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0