japp här ska det stå en bra rubrik

idag vaknade jag halv elva och det var sååå skönt. snart ska jag byta och för att gå ut och gå, kommer nog bli minst lika skönt. vid två tiden ska jag bege mig in till täby med två stycken filurer som gillar vax.. haha ikväll blir der en liten fördelsedags sak till alexandra som fyllde år i måndags :) trevligt trevligt, fast det är dock inte lika fint väder idag som det vart tidigare i veckan.
känner att jag är lite smått fantasilös eller vad man nu säger för att få detta inlägg att bli roligt men however.

jag känner lite smått stressad också som ska hinna ut och gå, duscha, sminka mig och käka nått inom två timmar så nu ska jag verligen dra! ni får ha en fortsatt trevlig fredags dag peeps, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0