innebandy för hela slanten

tjaba!

det är sjukt varmt ute idag! hel otroligt, nästan så att man inte ens kan vara ute.... okej jag ljög men det är attans varmt i alla fall. idag vaknade jag vid ungefär 11 tiden och då kom mamma och hämtade upp mig för att åka ner till hammerhill för en liten sneakpeek på min broder sebastian som är med i företags turneringen. det var ruuligt, mötte även vendilicious där :) fast hon drog ifrån mig lika snabbt som hon kom. meeen men ska ner dit igen vid halv fyra då han har två matcher kvar och sen ska jag troligtvis vara med alexandra och kanske emma? får se vad vi hittar på. brukar ju bli så att vi slutar i lindo men ändå.

nu ska jag ner och käka :) pushej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0