ingen kyss till alexandra

hallu folket!
morgonen började med att jag blev väckt halv 8 av min bror eftersom att jag var tvungen att ringa till min apu plats och meddela att jag var sjuk, jag hatar att ringa till såna dära skolor eller butiker så det var lite nervöst men jag klarade det galant! *blink* sen så gick jag upp och la mig igen i väntan på nästa väckning som ph fick stå för, klockan var 10 så det var helt okej. jag orkade inte gå upp ifrån sängen så det fick bli att kolla på värdelös tv, har nämligen bara 1,2,3 och 4 där uppe varav 3:an är cp. så 4:an blev det där skilda världar visades och jag höll på att dö av tristess, men jag fortsatte kolla tills jag drog och hämtade datorn. jag hat just ätit frukost och kollar på det lesbiska programmet ellen deGeneres show, eller okej hela programmet är inte lesbisk men hon är det. fast det är kul, alltså programmet.

fasiken va unket och otroligt tråkigt inlägg detta blev, jaja ni får läsa om ni vill annars skippa det. jag rekomenderar att skippa fast du kommer säkert läsa hela i och med att du inte fick någon förvarning förrens efter du läst hela. ååh, okej förlåt nu ska jag gå och duscha. eller efter programmet, pushej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0