igårigårigåridag

HEJ!
igår så åkte ju jag in till täby med emma för att hjälpa maxen köpa en present till alexandra, oooooch deeet bleeeev... en tröja som vi ska skriva saker på med såna där pennor (min idé), godis och en uuderbart söt sak att ha allt i :) jag köpte två saker till mig själv också men det får jag visa senare. hon blev nöjd. fast tröjan var tvungen att torka i tolv timmar innan man kunde använda den och sedan torka i sjuttiosju timmar för att kunna tvätta den. vi gjorde framsidan igår och idag ger vi oss på baksidan! den är minst sagt snygg.

juste hon fick en kladdkaka som jag fick springa med till tåget också, den var aas varm så min arm luktade bränt. kul. på stationen mötte vi ingen mindre än josé som precis tagit studenten, grattisgrattis. han var otoligt nykter........ nejmen när vi kom till lindo så skulle dom två grannarna äta middag tillsammans så jag och emma låg och slappade lite på studsmattan tills det blev för kallt och vi drog in till max data där jag fick kontakt med limpi som skulle till lillsjön. han sa att han skulle ringa meeeen ofc gjorde han inte det, hehe.. det fick bli så att jag ringde honom. jag och emma fick knalla dit och väl vid lillsjön så fanns det många bekanta ansikten. några få av dom var jenny, fredric, limpi, jalle och ja många mer. blev att man tog tåget vid tolv tiden och sen gå hem med självaste limpi. det var kul. han är skön.

idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får ringa emma snart och höra om vi ska göra klart alexandras tröja eller nått, men det återstår att se. hare gött, pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0