i brist på rubrik säger jag kyss

tjenamors, krakset här!
jag låter nämligen som en kråka som precis har kommit i målbottet, schnyggt! idag har jag i princip inte gjort någonting, har vart en ganska tråkig fredag. fast vid typ tio i nio så drog jag med tåget som ledde mig hem till marcus där a, e, patrik, david och andra var. det var ganska tråkigt eftersom att vi bara kollade på tv eller höll på med hans möss till husdjur. ganska mycket äckliga fast ändå söta, han hade en som var helt cp och hoppade på en så fort man stoppade ner handen. jaja, det "roliga" varade till 23:15 då mor min kom och hämtade mig.
patrik fick barn btw, lilla cecilia. ack så sött.

hon har börja blivit så där över beskyddande igen typ, en av hennes kompisar säger att det dära peddot med vita volvon är tillbaka och då flippade mamma ur. på vägen hem så vart det några vad-gör-du-om-tralala-frågor och jag kan inte säga att jag saknat dom! så jag gav henne fingret och sa håll käften.. kanske inte men jag var väldigt nonchalant så hon fattade att hon skulle sluta. och sen så fick jag skjus ända fram till dörren istället för den gamla "jag skjutsar dig inte längre än till bällstaberg", men vem klagar?

jaja nu ska jag kolla på tv och sen sova, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0