hur man har kul när man gör prov

okej så det blev inte att dra ut precis nu för jag är tvungen att vänta på att emma ska komma hem till mig, konstigt nog vill hon joina mig. nejmen det blir kul, hon ska även med till täby :)

jag tänkte visa er några exempel på hur man kan göra en provdag en aning roligare! för att kunna fixa detta måste du ha följande: en tejprulle, musik, du och en rolig vän halvt ensamma i ett klassrum och en lärare som inte lägger märke till kamerablixtrarna nu ska vi se..

sjunga och dansa lite smått vid ens bord:

ta bilder på en själv där man försöker se ut som en hårt arbetande pluggis:

göra fula miner när kameramannen (kvinnan) tar kort på dig:

sen så sist men absolut inte minst, leka med tejp i pannan:  
den sista är min absoluta favorit måste jag medge. nej men nu kom min filur till kompis, hörs och syns ute på byn! kysskysskyss hemskt mycket kyss!

Kommentarer
Postat av: Anna

2008-05-30 @ 19:30:22
URL: http://annaademyr.blogg.se/
Postat av: KrullAnna

oj det blev fel, ville bara medge att vi är så jävlaklockrena så det nästan blir jobbigt ibland med alla fans...kyss my darlings kyss ;)

2008-05-30 @ 19:31:36
URL: http://annaademyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0