hemskheter

mina fiskar visade sig vara kannibaler.. i nuläget ser det tyvärr ut som dom har käkat upp lill-erik kurt gustavsson sandahl, hemska fiskar man äger.. skulle gjort som emma sa, jag skulle ha köpt en liten bur till honom så att  inte dom stora barnen skulle fått tag på honom.. jag känner mig hemsk, som om jag dödat honom för att inte tänkt på hans bästa.


R.I.P. lill-erik kurt gustavsson sandahl
du kommer alltid finnas i mitt hjärta
du var en härlig fisk med stor utstrålning
som en solstråle i min gråa vardag
18/5-08 - 21/5-08


Kommentarer
Postat av: miranda

:'/

2008-05-21 @ 21:39:07
Postat av: Emma

jag ägnar en tanke åt honom

2008-05-21 @ 22:47:21
URL: http://axh.blogg.se
Postat av: i feel u / kakis

rip på little fishy. jag minns en gång när även jag hade ett akvarium och alla mina fiskar åt upp varandra eller hoppade ur akvariumet och dog på golvet. livet har sina grymma stunder! det är sannorligen sorgligt

2008-05-22 @ 12:02:20
Postat av: sofia

dog på golvet? oj det har då aldrig hänt denna familj. idag var jag i alla fall iväg och köpte en sån där liten korg sak till nästa lill firre, den här gången är jag beredd!

2008-05-22 @ 19:12:16
Postat av: Emma

Ja exakt Sofia! Vad var det Emma sa? Det var inte så jävla idiotiskt va? vavavavaaaa? :)

2008-05-22 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0