hej.

jag ställde klockan på 06:40, jag gick upp 08:05. jag tänkte nämligen gå ut och gå innan jag började men inte blev det så.. i morgon då ska det gå. så fort klockan ringer så ska jag hoppa upp. försöka gå och lägga mig tidigt idag. på torsdag börjar jag kvart över tio meeeeen.. jag slutar KVART I SEX! helt galet men jag får stå ut. kommer vara död men det får jag väl vara då.

idag var en helt okej dag faktist, förutom all blåst ute. började och slutade som vanligt nio -halv fem. maten blev soppa och den var så förskräckligt äcklig, deras mat suger. stackars barn. jag och ph drog till ica och köpte nötter som i princip blev våran lunch. på fritids så såg alla när jag hjälpte en tjej med ett armband så alla var på mig, "hur gör man" "kan du lära mig" "hjälp mig, lär mig, gör min" jobbigt men kul. även ph drog till med en liknande fråga.

just nu sitter jag och skriver min lilla loggbok (som man måste göra på dom här två veckorna), pumpar sober och RMK låtar (haha) och äter lite smått på nötterna sen lunch. nu har jag inget mer att skriva, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0