hej

trött. död. döds trött. nått så otroligt.. men jag skriver ändå.

idag har jag först varit på min apu plats, vilket jag gillar! sen efter det drog jag hem för att senare möte upp elenor för att åka in till stan för lite mys på humlegården med ellinor och några till. vi kom dit ungefär sex om jag inte misstar mig, fanny kom även och joinade oss med hennes vännina. vi var där till.. ja.. halv åtta kanske och på vägen till tåget så vart det toa letande för hela slanten, dom där töserna är kissnödiga hela tiden. men det var kul, riktigt kul faktist. sen så bar det av to the one and only lindo där jag blev upphämtat vid stationen av alexander och sen åkte till en fotbollsplan som låg åt helvete långt bort, kul. där var det folk som lirade lite men jag, alexandra och emma spelade vollyboll mot david och alexander. jag och alexandra dampade lite på emma som bara stod där när bollen kom och då lackade hon och bara stod där ännu mer. meeen ändå, vi vann :) ingen stor chock om jag får säga det själv, jag har en dold talang. jaaaa, sen så drog vi hem till david. eller alexandra och emma gjorde det medans jag och alexander tog en härlig cykel tur ut i det fria :) kul.
jaja nu har jag inte så mycket mer att berätta förutom ett samtal mellan mig och sophia vid halv elva tiden idag.

jag: varför har du bara nagellack på två av tårna?
sophia: men alltså jag hade skor där man bara såg dom två
jag: hahaha jävla iddi!

man kanske borde vart där för att skrattat åt det men det var faktist kul! nu ska jag sova tror jag.. snart. pusshej


Kommentarer
Postat av: alyx

VI VAN PÅ VOLLEYBOLLEN!!!

2008-05-10 @ 09:51:11
Postat av: sofia

nej.. det gjorde vi och det vet du!

2008-05-10 @ 14:22:42
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0