good luck chuck

hej!
igår var jag och emma i lindholmen och kollade på film hos alexander med martin. filmen hette good luck chuck och den var väldigt bra. lagom rolig och lagom romantisk. efter filmen så gjorde vi faktist inte så mycket, emma försökte om och om igen att få alexander att hämta "något gott" till henne, med det vart ingen framgång. jag försökte lära mig att snurra en penna runt tummen eller hur man nu ska säga, samma sak där - ingen framgång. tog sista tåget hem och somnade på stört.

idag ska vi ha gäster just för att simon (min bror) fyller hela 12 år, fast det är i morgon. jag har dammsugit hela övervåningen, jag trodde att det skulle vara jobbigt men icke! jag har kommit på att jag gillar att städa, i alla fall dammsuga. fast jag ska vara så jävla noggrann så det tar ett tag tills jag är klar. gästerna kommer om en halv timme är det sagt och jag har fortfarande inte bäddat sänger, duschat eller klätt på mig mina kläder så jag måste skynda mig på lite. nu är duschen ledig så jag ska nog springa ner! pusshej.

image296
jessica alba ser förjävla bra ut alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0