give ME!



när ska denna underbara sidekick komma till sverige? eller dom kanske redah har gjort det, någon som vet? i denna lilla smaskin finns det telefon, mail, kamera m. blixt, internet, kalender, messenger, sms/mms mm. jag ska lätt köpa en så fort jag ser en snygg. om jag ska köpa en så ska den vara sådär blingig, haha! sött ju. eller som dom bilderna under, en rosa helst i alla fall. i love it. jag vill inte ha en sån där mini pytte liten telefon utan jag vill ha en biffig jäkel.

 

nu måste jag kila, mamma får snart ett raseriutbrott på mig. pusshej

Kommentarer
Postat av: lisa

VILL OCKSÅÅ HA!! men vet fan vart de finns..

2010-09-26 @ 18:35:44
URL: http://staak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0