ge mig

jag vill ha en ny mobil, jag är faktist i stort behov av det. mer än någon så om mina föräldrar går med på att skaffa mig det så kanske dom låter sig köpa denna N95 8GB till mig (a) skulle ju då vara ytterst gulligt. tror inte dom skulle vilja det men drömma kan man ju göra. jag har nämligen haft ett 3 abonemang eller hur det stavas det senaste året och jag har varit nöjd för jag fick skicka 100 fria sms, men alla mina vänner har comviq och skickar då gratis sms till alla med det. att skicka ett sms till den som har 3 kostar tydligen väldigt mycket så det är oftast jag som kommer för tidigt till skolan eller någonting sån där just för att dom andra inte vill slösa money. tro inte att jag klandrar dom nu för jag skulle nog gjort samma sak men det skulle vara härligt med en sovmorgon lite då och då också. jaaa.. nu tror jag att jag har gjort det förståendligt(?) för er att jag behöver en ny mobil inte sant? hahah.

image263

nej nu ska jag sova tror jag, hare gött peeps. pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har nog fått något på bakfoten lille du, de är inte att de kostar mycke som ja inte hör av mig, de är dig de är fel på.. ville bara att du skulle veta de! :) pussinuss rinkebybuss!

2008-05-12 @ 19:53:16
Postat av: sofia

åhå vad du gillar mig. jag ser det på dig.

2008-05-12 @ 19:58:59
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0