game on biatch!

god morgon! eller det är inte en sån god morgon, jag är ju då fortfarande sjuk + att jag inte kunde somna igrå pga följande saker: douglas störtade rakt på mig varje gång i brist på uppmärksamhet och mitt huvud tog död på mig. det braiga är ju då att jag är på bättringsvägen och kry alldeles strax! ^^
(douglas = en fluga som gjorde mig sällskap kvällen och natten ut)

jo det jag ville med det här inlägget var att skriva om en sak som är väldigt intressant som jag själv vart med om.
hatar man inte när man är skit bra kompis med en kille alltså verkligen är med honom och massa andra hela tiden, varje dag, han råkar ta på dina bröst, rumpa och andra saker flera gånger men du bryr dig inte för du tänker "han är en av mina bästa killkompisar, whatever det var nog inte meningen". han har vart hemma hon dig flera gånger medans din förra kille inte fick det någon, + massa andra saker (ingenting sexuellt). sen så visar det sig att denna kille har varit kär i dig den senaste månaden om inte mer och du har under hela tiden låtit honom råkat(?) ta dig på bröst etc etc. blir du illamående och förvirrad? -ja lite smått.

du undviker honom ett tag och ser om han kommer berätta det. inte ett ljud. han gör samma sak, drar sig undan. då skiter du i det och lever på livet utan honom, han förändras och blir en helt annan människa (fjortis, igen). dom han sa att han hatade och tyckte var vidriga vid ditt sällskap början han helt plötsligt vara med igen och vax kletar han i massvis.

självklart är det lilla raringen max landqvist jag menar, om ni ser honom så får ni mer än gärna mobba honom lite. fast inte för mycket, han är ganska känslig.

Kommentarer
Postat av: A l e x a n d r a

haah ni är väl för goa båda två =)

2008-05-06 @ 13:11:26
Postat av: sofia

ja man tycker ju det, hehehehe

2008-05-06 @ 13:21:33
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0