freeedag och liten däng av lördag

som ni kanske vet så var det fredag igår, och om ni inte vet det så ska ni nog besöka en doktor. jaja.. igår så drog jag och emma ner till centrum för att först käka lite på lilla vallentina och sen köpa godis, åhååå så gott det var! fast lite överskattat ändå.. sen drog vi hem till mig igen i väntan på lindholmen dudes som vi skulle möta vid halv 11 tiden. vi mötte upp dom vid bällsta station och sen begav vi oss ner till gustavsudde där ett par ganska många fjortisar hade en födelsedags sak. fråga mig INTE varför vi drog dit, tack. lite halvt jättepinsamt. där nere så hängde vi mest vid peppis och marcus epor(?) och försökte flörta till oss skjuts. det gick ju bra..... han hatar oss. haha det kom fram några katter till mig och emma och pratade lite:

mkaa: hej mikaela
emma: hej emma
jag: hej sofia
mkaa: åh, du hatar mig eller hur?
jag: haha nej då
mkaa: haha okej, jag har haft för mig det jättelänge
*vi står tysta en stund och skrattar sådär hehe:it tills hon går"
jag: skulle jag sagt att jag hatar henne?
emma: neeejdå

det var lite kul tycker jag. en vid namn jenna kom också fram och hälsade lite på oss och försökte samtala, men då kom en lite dansvänlig *host hon var galen host* tjej fram och skrek "KOM IGEN NU TJEJER, DANSA!" "ehe.. vi ska nog hittåt" sa jag och pekade någon annanstans. den som verkade mest "männsklig" om man säger så var nog mkaa :S eller jag pratade ju bara med typ två, tre stycken men ändå. såg även jenny allanus där, miranda!
det var en pain in the ass att se dig hålla om och greja med dom igår. jag vet att jag inte kan göra något åt det men ändå. det som nog gjorde mest ont var det att du såg glad och lycklig ut. ska jag komma in och förstöra det då? inte en chans. det är det jag vill dig, lycka. har du det med dom så kan jag bara backa undan.

jaaa nu blev det ett hejdundrande fjortis inlägg, förlåt. idag ska jag i alla fall till lindholmen på mitt meck-prov hos max.


Kommentarer
Postat av: miranda

det låter som att du hade en hejdundrande kväll helt enkelt!

2008-05-18 @ 14:22:39
URL: http://mouthwash.blogg.se
Postat av: sofia

eheh.. jadu det vågar jag inte ritkigt påstå men katterna hade det i alla fall! och det är väl det som är huvudsaken eller hur?

2008-05-18 @ 14:33:16
URL: http://sofjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0