flytta ifrån vallentuna? - JA!

men tja.
idag vaknade jag förvånansvärt halv två! tror jag aldrig sovit så länge :O men det var skönt, väldigt skönt. just nu sitter jag och kollar på kärlekens makt som går på 3:an, har än så länge bölat en gång och mer kanske det blir. den är väldigt bra så långt jag sett ^^

måste bara berätta att jag åt lite chips igår (hittade det största chipset jag någonsin sett, för bild gå in på mirandas ^^) och när jag tog det sista chipset för kvällen så märkte jag att det inte smakade någonting. jag tog ett till för att kolla om det bara var det eller om det var nått skumt, ingenting! ingen smak. jag hade alltså suttit och ätit osmakade chips, äckligt vare också. attans att jag inte kom på det tidigare.. jajuste jag är ju förkyld så det kanske inte var så konstigt.

o m g ! en vän till mig, tobbe, sa nyss någonting chockande, nämligen att det vart dubbelmord i vallentuna. och visst stämmde det! www.aftonbladet.se alltså allt allt allt händer vallentuna! jag vill här ifrån, nu tack. när ska det hända någonting ont med någon man känner? när ska det hända en själv? nästa kanske är att ens hus exploderar. fyfan säger jag bara, lilla vallentuna.. jag vill så inte bo här längre.

Kommentarer
Postat av: kakis

ja jag vet! :O hörde också om det där dubbelmordet! nu börjar det spåra ur här i vallentuna fan! INTE OK.

2008-05-03 @ 16:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0